Thursday, December 14, 2017

Perubahan Itu Memang Payah – Hisham Mahir

 Perubahan Itu Payah | Siapa kata perubahan itu senang? Meh sini nak lempang biar bersepai gigi-gigi tu. (Garang tak?) Yet, kita tengok perubahan ‘Umar si pemisah haq...

Perubahan Itu Payah

Perubahan Itu Payah  Perubahan Itu Payah | Siapa kata perubahan itu senang? Meh sini nak lempang biar bersepai gigi-gigi tu. (Garang tak?) Yet, kita tengok perubahan ‘Umar si...

Perubahan itu kadang-kadang mudah, yang payahnya…

Jika sebelum ini anak muda digesa untuk diubah berubah dan mengubah, kali ni nak tengok apa yang jadi payah bila dah berubah.Untuk berubah itu...

Countdown Akhirat

“Today I’m going to teach you about the anatomy of the lower limb.” terang Prof Lakhsmi dengan penuh semangat.“So, I need you to concentrate on...

Terima kasih kerana buat hati ini terasa

Katy : woit,ko sengaja kan buat post camtu kat fb sebab nak kenakan aku kan? Perry : eh. mane ada.. tiba-tiba je rasa nak tulis kot....

Popular