Perubahan itu kadang-kadang mudah, yang payahnya…

Jika sebelum ini anak muda digesa untuk diubah berubah dan mengubah, kali ni nak tengok apa yang jadi payah bila dah berubah.Untuk berubah itu...

Countdown Akhirat

“Today I’m going to teach you about the anatomy of the lower limb.” terang Prof Lakhsmi dengan penuh semangat.“So, I need you to concentrate on...

Dulu Alergik,Sekarang Sayang

Tik tik..Tik tik.. Bunyi mesej masuk ” Salam.. InsyaAllah malam ni kita akan buat usrah macam biasa. Selain daripada selesaikan task yang abang bagi minggu lepas,...

Terima kasih kerana buat hati ini terasa

Katy : woit,ko sengaja kan buat post camtu kat fb sebab nak kenakan aku kan? Perry : eh. mane ada.. tiba-tiba je rasa nak tulis kot....

Sindrom identiti Akh Jeykll dan Mr Hyde

“Ermm… aku rasa, aku dah tak da semangat lagi la nak sambung belajar … ” Aiman meluahkan kata “Aik ? Kau kenapa ni man ? ”...

Popular