Countdown Akhirat

“Today I’m going to teach you about the anatomy of the lower limb.” terang Prof Lakhsmi dengan penuh semangat.“So, I need you to concentrate on...

Dulu Alergik,Sekarang Sayang

Tik tik..Tik tik.. Bunyi mesej masuk ” Salam.. InsyaAllah malam ni kita akan buat usrah macam biasa. Selain daripada selesaikan task yang abang bagi minggu lepas,...

” Ringelmann Effect ” Punca Daie Terus Tercicir Di Jalan Dakwah!

“Akh, anta free tak hujung minggu ni ?” “Hrmm..” Aaron termenung berfikir Kalau free, ana nak minta tolong anta jadi AJK Compass . Boleh? ”Tanya abang...

Terima kasih kerana buat hati ini terasa

Katy : woit,ko sengaja kan buat post camtu kat fb sebab nak kenakan aku kan? Perry : eh. mane ada.. tiba-tiba je rasa nak tulis kot....

Sindrom identiti Akh Jeykll dan Mr Hyde

“Ermm… aku rasa, aku dah tak da semangat lagi la nak sambung belajar … ” Aiman meluahkan kata “Aik ? Kau kenapa ni man ? ”...